Συχνές ερωτήσεις
Η λούπυ είναι εδώ για να σας λύσει όλες τις απορίες!
Γιατί να αγοράσω από την Αγορά της λούπυ;
Αγοράζοντας προϊόντα από την Αγορά της λούπυ ενισχύετε την ορεινή οικονομία και τους Έλληνες παραγωγούς, ενώ παράλληλα απολαμβάνετε ποιοτικά προϊόντα.
Πώς μπορώ να πληρώσω στην Αγορά της λούπυ;
Η πληρωμή της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, καθώς και με τραπεζική κατάθεση (σε περίπτωση κατάθεσης μας στέλνετε το αποδεικτικό κατάθεσης στο email μας για να προωθήσουμε άμεσα την παραγγελία σας στους παραγωγούς).
Πώς ενημερώνομαι για την πορεία της παραγγελίας μου;
Εφόσον καταχωρηθεί η παραγγελία σας, θα λάβετε αρχικά ένα email επιβεβαίωσης, στη συνέχεια θα ειδοποιηθείτε με email από τους παραγωγούς για την αποδοχή της παραγγελίας σας και στο τέλος ένα email κατά την αποστολή της.
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Μόλις γίνει αποδεκτή η παραγγελία σας και ανάλογα την περιοχή παράδοσης, τα προϊόντα σας θα παραδοθούν σε 2-7 εργάσιμες μέρες.
Από που στέλνονται οι παραγγελίες;
Ο κάθε παραγωγός αποστέλλει τα προϊόντα του απευθείας στον πελάτη και για αυτό η παραγγελία σας ίσως παραδοθεί τμηματικά. Όλες οι παραγγελίες στέλνονται απευθείας από τους παραγωγούς με courier ή box now, χωρίς μεσάζοντες και επιπλέον χρεώσεις.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου; Πότε θα πάρω τα χρήματά μου πίσω;
Εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί από τους παραγωγούς, μπορείτε να επικοινωνήσετε με email μαζί μας για την ακύρωσή της. Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες από την επιβεβαίωση ακύρωσης της παραγγελίας μέσω email.
Παρέλαβα την παραγγελία μου και τα προϊόντα είναι ελαττωματικά (σπασμένα ή αλλοιωμένα). Τί γίνεται σε αυτή την περίπτωση;
Σε αυτή την περίπτωση θα θέλαμε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας, στέλνοντας φωτογραφίες με το ελαττωματικό πακέτο και τα προϊόντα στο email μας, info@lupie.gr ή μέσω της ειδικής φόρμας επιστροφών (από εδώ). Εμείς στη συνέχεια θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την διευθέτηση του προβλήματος.
Μπορώ να παραγγείλω από το εξωτερικό;
Μπορείτε να παραγγείλετε από οποιαδήποτε χώρα της Ευρώπης, εφόσον το υποστηρίζει ο/οι παραγωγός/οι των προϊόντων που έχετε επιλέξει! Σε περίπτωση που δεν υποστηρίζει κάποιος παραγωγός αποστολή προς τη χώρα σας, θα εμφανιστεί σχετικό μήνυμα λάθους στη σελίδα του καλαθιού.
Είμαι παραγωγός και με ενδιαφέρει να συνεργαστώ με τη λούπυ.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας μέσω του email: info@lupie.gr